Stan med Krillan, och utgång i kväll! :D

Nu så har jag pysslat och donat lite,
tycker inte om att vara ensam hemma...
Alla jobbar och går i skolan o på dagis nu. Erik sov hos sin mamma igår, satt jag vakande helt ensam.
Men det har gått bra även om jag är lite på spänn hela tiden! haha Mammas hus är inte det mest trevligaste att vara själv i tycker jag.. :p

Nu ska jag snart gå till bussen! Träffa Krillan :)
Vi ska gå på stan och shoppa lite, fika och mysa.
Sen ska vi handla mat tills på lördag och jag ska på systemet ;D haha

Senare i kväll ska vi ut på Slick!
Som det ser ut nu så blir det, jag Krillan hanna Ida Sandra sabina och Erik <3
Rooligt ska det bli! :D

I morgon ska jag försöka komma ut till mormor och morfar på dagen , sen Träffa Dessi och mysa med henne på eftermiddan :) får se hur det blir, de är ju en bit till Mormor.. :p
Blir nog bra

Hade bra så höres vi och ses hoppas jag! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances