Slapp dag idag

Helt fantastiskt skjöunt ^^ haha
Har tittat på film, myst, klippt eriks hår, städat undan julpyntet. Tog ett bad nu när marry och harry inte är hemma! Underbart att få bada, man känner sig så ren sen! haha
Ska bege oss iväg till affären snart och kasta massa sopor, har rensat lite och kollat möjligheterna med den mat vi har kvar. Och det är en del så det ska ätas upp innan vi flyttar! ;p
I dag är jag jätte sugen på allt vi har hemma! och vi ska göra soppa lite senare :) Men jag lovar att imorgon vill jag inte ha nått.. haha sånn är jag ;/ knepig

Ska lägga ut bilder nu och skriva om hur jag hade det hemma, ;)
Har inte fått Elins bilder än, men hoppas på att få dom i morgon! så de som är från min kamera är inte måna men några stycket i vart fall ;) ca 250 kort... men jämfört med alla som jag tagit på elins är det NADA!
 ivart fall..

Jag hade

 
Två väldigt söta systrar som var måttligt glad att jag kom hem! :)
Det blev jag lycklig för, det var roligt att få se dom igen  =)

 
Jag var hem till Krillan och blev bjuden på god mat!! :D
Dom hade flyttad till ett skit fint radhus!
herregud, jag blir lite avis.. vill ochså bo så fint, men det kommer de med.. ^^
Hennes katt kröp ner i min väska och mös.. haha!


På tisdagen fyllde jag 20, om någon mot förmodan missat de!
Så den dagen var jag hemma och allt fick komma till mig, de var skönt!
Jag fick alla jag ville ha =)
Det tackar jag för igen ^^
 
Vi sjöng singstar på kvällskvisten och Alva tog kort på oss ;)
Hon är fan duktig med kameran!
ABBA singstar som jag gav hela familjen ( inklusive mig!) i julklapp ;) haha



Elin har köpt sig en systemkamera, det är därför jag inte tagit så mycket med min egen.
Hon älskar den och det gör jag med! Jag måste köpa mig en egen
när jag kan ta mig råd, för gud va kul det är, men elin kan mer än jag så hon får lära mig. haha




Vi åkte ut till Eriks mamma, det var jätte fint väder!
Hur mysigt som helst :)

 

Lite julklappsutdelning och god mat !
Mysigt =)

 
På torsdagen var den en heldag med denna skönhet ;)
massa shopping till lördagen m,m..

 

Sen var det utgång.. ;)

 
 

Så där ja, nu är det slut på mina roliga bilder
Kommer väl flera får jag hoppas sen! :D

Nu ska jag äta soppa, Erik håller på med den nu, så ska ut en sväng först och se hur mörkt det hunnit blivit.
Skönt att bara få vara en stund :)

Puss Kram <3

Postat av: Krillan ;p

Dude, jag vill också ha bilder ;)

2009-01-13 ♥ 09:49:04
Blogg: http://krillankraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances