så där ja !

Man skulle skicka in ett mail med alla uppgifter hit och dit.
satt nu är det klart! Sandra ska göra det nu med, hon är väl hemma snart, så ska jag höra av mig i kväll när jag kommer hem från jobbet och se så allt gått bra :)
Jag är lyckliig ^^
Men lite stressad blir jag.. Eftersom jag inte har någon tid alls att köra förns jag kommer hem den 27 April! från thailand.
och jag kan inte påstå att jag kan köra... men som sagt, Karin fick det utan att ha kört en enda gång! efter två veckors intensivkurs, satt va fan Det här ska jag klara av ;)

jag har gjort nästan allt jag skulle utom jeansen mina.. ver inte om jag orkar böka med dom just nu!..
Tror jag ska göra mig själv klar nu, sen väcka Erik innan jag börjar gå till arbetet. :)
Lurer på om jag ska köpa mig en almenacka till, en större. Carolina har fått en sådan, och jag känner att när det blir jobb hit och dit så blir den lilla jag har så jävla kladdig! Tror jag ska införskaffa mig en sådan som får bli liggandes hemma, där jag kan få lite översikt över allt :)

Hade bra gott folk! njut av vädret, hoppas ni har det lika fint som vi idag! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances