Resor hit och dit

Nu är vi hos Eriks mamma och hälsar på :)
Har fått ätit lite jul mat, jätte gott. Och dom gjorde det bra min familj och eriks familj, igår fick vi köttbullar, prinskorv, potatis ägg och allt sånnt ( det ända jag brukar äta av ett jul bord.. haha)
Idag fick vi lite olika korvar (som dom fått slacktade och gjorda själv här typ, JÄTTE GOTT!) pepparlax, ägg bröd och sånnt, ochså det var ööver mina förväntningar eftersom jag annars inte brukar gilla det. Men idag var det skit gott!
Vi håller på att kika på resor nu till Thailand, ska ringa kundtjänst snart för vi har hittat en resa som vi vill boka. men måste betala med olika kort eftersom vi har en varsinn reseförsäkring, satt måste kolla upp de ordentligt så vi får sitte bredvid varann :)
Jag ska ta halv sju bussen in till stan igen för att träffa sandra och sabina :D Härligt gå och fika med dom eller ut och ta nån öl bara, mys! :)

Igår hade jag en jätte bra dag i vart fall! Fick presenter hit och dir, allt jag önskat mig fick jag :D
Det är alltid roligt, och alla blev så chockade för det är väl första gången på många år jag inte bara önskat mig pengar! haha Ne så det var roligt jag är så nöjd :)
När allt lugnat ner sig sjöng jag och elin singstar nån timme kanske, Alva med :) Det var svårt!! men roligt ändå.
Sandra kom förbi på kvällskvisten och jag fick lite olika små saker av henne! Jätte roligt att öppna och se massa grejjer istället för bara en, med lite london godis ;) de var gott.

Nu så ska jag leka lite med Agnes, eriks lillesyster :)

Puss & Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances