Plockepinn?

Igår så hade jag och erik en riktigt härlig dag :)
Vi var ledig båda två, jätte skönt bara det!
Så, först vaknade jag. gick upp donade med mitt, ringde mormor som hade skickat hit ett paket! med bikinin som jag ringade in när jag var hemma ;p haha ( jag har tappat bort min bikini på nå konstigt jävla sätt, jag älskade den för övrigt, men så hittade jag en hyffsad i ellos katalogen som jag sa att hon kunde beställa om hon beställde själv därifrån)
Så det låg ett papper i brevlådan om att jag skulle hämta det på posten :) hon hade även skickat med ett par skor som hon beställt men inte kunde ha, tyvärr inte jag heller. Men bikinin var bra den :)

Sen så väckte jag Erik, sydde ihop mina jeans. Åt lite frukost och gjorde sen i ordning mig, så åkte vi ner på stan runt två.
Fikade i några timmer, jätte mysigt. <3 Sen kikade en lite sväng på stan, jag hittade jätte billiga barnkläder, tänkte köpa till Alva men erik och jag kunde inte komma överens om hur stor hon är satt han fick mig att tveka, så jag köpte inget! eh, jag ska ringa mamma och höra, kanske jag kan åka in i morgon :)

Efterdet så var vi på affärn och handlade massa godis och chips och dip.... :p
Åkte hem lagade kycklingklubbor ( som tydligen var från kyckling bäbisar! ) och pommes,
kikade på en ganska bra film, kommer inte ihåg vad den heter. och myste !

En väldigt härlig dag :)
Idag måste jag betala räkningar innan jobbet, får jag inte glömma! trök sysslor.




Sen spelade vi plockepinn till sent inatt.
jag är vanligtvis en vädligt dålig förlorare,
men igår vann jag så många gånger att de inte gjorde nått ;) haha

pusskram ;p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances