Norberg trafikskola

yes, i sommar ska jag dit. två veckor och göra en intensivkurs!
Inte bokat än, men bestämt mig har jag gjort
I sommar ska jag ha mitt körkort, pungt slut!
jag och sandra ska göra det ihop :)
Satt när jag kommer hem, i början av Maj, så ska jag köra upp alla mina lektioner på Ansans, se till att fadersgestalten och modersgestalten kör med mig så mycket dom kan. ( Ni får tänka er till er egen vinning så blir det lättare att ge mig den tid jag behöver ;p ) plugga igenom mina böcker som jag har hemma någonstans... Och sen boka in de där i Juni kanske blir bra ? Jag tror det blir supert! Är man bara posetivt inställd, som jag är nu! så går det skit bra. Herregud, jag vet att går jag in för det så klarar jag av det, jag är inte dum i huvet. Jag är egentligen ganska lättlärd. Bara det är jag i vanliga fall är en lat person. Men nu så ska jag göra de här :D yeye
Jag blir så lycklig när jag blir pepp på nått :p hoppas det håller i sig bara :)

Annars så är allt lungt och skönt, Pratat lite med Sandra på telefonen och håller min kontakt med resten av omvärlden på internet eller hemtelefoner :)
Jag ha ingen direkt hemlänktan, tycker det är ganska skönt att vara här :)
Jag triv så bra med jobben att jag jobbar hellre än jag är ledig.
Imorgon ska jag ta upp min förlorade träning med Carolina och se om jag kan slimma mig lite innan Thailand.. ?
Men det är något jag inte har lika stora förväntningar om.. Men det skulle vara roligt om jag kunde få lite själv diseplin och verkligen göra det !

Jaja, nu ska jag sluta skriva.
Kanske se en film eller något på datorn.. Är sugen på något gott med, men det finns väl inget..

Puss & Kram, så hörs vi av mina vänner ^^^
nu har ni i vart fall fått er en liten uppdatering ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances