Ni anar inte

Fy fasen..
jag är jätte trött. och fryssen.
Skulle kunna gå och lägga mig nu!
Orkar inte röra mig från soffa, sitter med datan i knät och blir nog sittandes här ett tag.. :p
Sabina hade ringt min mobil såg jag med :)
satt när jag får ork ska jag gå upp och hämta den och ringa henne. =)

Sen undrar jag om desirée Krillan Sandra eller nån har fått med sig en trippel täcknings grej från makeupstor, efter att vi var hemma hos min mamma och fetsade ? Min är borta. och den är man beroende av. Elin hittar den inte hos mamma och jag vet att jag inte tog med mig den tillbaks hit.. :/
Ska väl fråga er personligen sen om ni inte svarar men skulle vara skön om ni bara la en komentar om det slipper jag göra mig mödan, eftersom jag lätt glömmer sånnt nät jag ringer.. :p har så mycket annat att säga då.

Puss kram hörs sen =)


Postat av: Krillan

Inte hos mig.

2009-01-24 ♥ 10:12:14
Postat av: Desirée

Hej gumman! Nee jag har inte fått med mig den iallafall :/ men jag måste ha glömt grejer hos er , min ögonfransböjare och mitt leg är heeelt borta! Jag har köpt en ny ögonbransböjare så den spelar ingen roll men om ni skulle ha hittat mitt leg skulle det vara kul att få tillbaka :P Pusssis

2009-01-24 ♥ 11:30:21
Blogg: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances