Nej du!

Det blir inge ut och gå och inge träning idag, jag är för lat. Det är svinit kallt ute!
Vart kan man få tag i självdiseplinen som jag behöver enormt just nu?! haha
Så nu blir det till att väcka erik och äta nånting i stället :) ^^

Sen så har insåg jag och Erik igår att Hultsfredsfestivalen är flyttad till den 8-9-10-11 Juli iår!! helt konstigt..
Satt den är mitt i min intensivkurs som jag och sandra bokat! helvete.....
så ringde henne lite snabbt nu men hon var på jobbet, får kolla upp de där ordentligt kanske i morgon eller i kväll, om vi ska byta så det blir vecka 25 i stället, det är en vecka efter att hon vart på Sweden rock och så avslutas den en vecka innan hultsfred. Jag hoppas att det går att ordna! ... Jag vill verkligen kunna åka, och få göra någonting roligt som jag verkligen vill i sommar!.

Puss på er.


Gud va jag önskar att det var sommar ute ! ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances