Natti natti

Så nu är jag hemma från arbetet, betalat räkningarna och pratat lite med Elin på telefonen :)
Hon planerar på att kanske, möjligen, om det går, komma hit vecka nio!
Skulle vara hur roligt som helt om hon gjorde det, det är dock samma vecka som vi flyttar hem på, men hon kan åka hem med oss på tåget och hjälpa till med allt bagage ^^
Så ska ringa henne igen i morogn när jag slutat jobba och se vad hon har fått fram av sin kära vän Klara som kanske ska följa med, och utav mamma :) Det blir nog bra, om de blir av. Absolut =)

Nu ska jag lägga mig i sängen och börja läsa min nya bok, kommer inte ihåg vad den heter.. men det kan jag tala om sen visst jag tycker det är nämnvärt! :p
Har väl inte så mycket annat att förtälja er, eller att göra.
Bra om jag somnar tidigt, för ska väl helst upp till tio i morgon och ringa om min och eriks plats på planet, ska betala extra så vi får sitta bredvid varann :)

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances