Morning folkens

Nu ska jag bege mig iväg en snabb gång till träningen, sen hem igen duscha och sen åka in till stan med Erik :)
I kväll ska vi jobba på Hornmansgården först, Erik jag och Carro :) Servera tre rättersmiddag med huvudrätten på fat, det blir mysigt, roligt att få jobba med erik! Undra hur det går, har aldrig gjort det förr, inte så intimt, sen jobbar vi på frakken, jag börjar kl elva hoppas erik gör det med så jag slipper avluta själv, för carro går kl 9 eftersom hon jobbar natt på nidarvoll.. mycket bestyr! haha
Igår hade jag en mysig kväll på jobbet, det var lungt och skönt, allt gick fort och smidigt! det tycker jag om, och Kari som jag jobbade med var ochså lycklig! :p haha mys mys

nu måste jag springa om jag ska hinna med nått idag ;)

Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances