Litt slut

det är typ stormväder ute.. inte så värst mysigt! :p
Jag sitter med en kopp te nu och ska se lite på tv.
Vaknade imorse och fick lite lätt panik.
Jag vill inte flytta här ifrån!
Jag vill åka till Thailand, absolut!! :D Men efter det vill jag typ hit igen.. som det känns som nu.
Samtidigt som jag länktar hem till sommaren och det ska bli jätte skönt att vara hemma i sommar, men jag vill ändå vara här och jobba bo och leva i sommar med!  Det är knepigt, men jag tror helt klart, eller jag och erik har redan sagt att vi ska hit igen till nästa höst. Men jag hoppas på att få komma hit i sommar några veckor och bo med Carolina.. Jag ska prata ordentligt med henne om det, :p Jag förstår inte att jag fasnat så mycket för att vara här . För just nu som jag sitter här är det inget speciellt. men när jag tänker på att jag ska flytta vill jag absolut inte göra det! .. :/
jaja :)
Nu så ska jag dricka upp mitt te och se på barnprogrammen på tv´n.. :p
Sen väcka erik för jag vill åka ner på san och kika lite =)

Pusspuss kram

 
Denna donna saknar jag med helt galet mycke.. Antagligen eftersom jag inte vet hur många månader till det kommer ta innan jag får träffa henne igen!! .. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances