Kallt, vi fryser..

Jag tror vårat element börjar ge upp. för det blir bara kallare och kallare hemma här..!
ursha, ursha.

Igår jobbade som sagt på hornamansgården :)
Det var mysigt, ett sällskap på 50 per ca, som fick tre rättersmiddag, med huvudrätten på fat.
Men det var en hel del att göra hela tiden, och efter maten skulle dom ha öppen bar som vi skulle hålla i.
Och jag kan inte mycket som nått sånnt! men det var lungt, inga svåra saker direkt. haha, sen hade jag Erik där.
Carro behövde dessvärre gå kl nio eftersom hon jobbade på Nidarvoll, men vi ska höras i helgen/veckan och se till att komma in till stan och fika så vi får snacka lite, pumapn på hörnet och jag. Det behövs :)  Mysmys

jaja, nu så sitter jag och funderar på vad jag ska göra! :/
Gå och träna kanske, börjar jobba kl tre. Konstigt att jag vaknade nu eftersom det var jobb på Frakken i natt med, Erik är ochså uppe, pigg och kry :) haha jag vet inte vad som är felet. ^^

Fint väder var de igår med :)

sen var vi på Frakken för att säga upp oss, där till höger står jag i garderoben,
och erik är på väg in i pianobaren där han jobbar, men det ser grått och tråkigt ut ;p haha

Sen satt vi och fikade några timmar tills vi skulle börja jobba :)

Carolina traskar ifrån oss på Hornmansgården.
Sötnöten där ^^



Vi fick bunkra upp en egen sårts bar, hihi, men det var ändå Myspys ^^


Yes sånn é re :)
Nu ska jag äta något tror jag minsann :)
Puss & Kram, hoppas ni sköter om er allihopa! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances