Home sweet home! :D

Så, nu efter en läng dag på tåget så är vi äntligen hemma igen! :)
Pappa hämtade oss på tågstationen och så åkte vi hem till honom en stund =)
Elin hade bakat äppelkaka, så vi fikade och myste lite  :)
Jag fick även mina julklapp och födelsedagspresent :D
Min efterlänktade volym master och uppladdningsbara batterier, som just nu sitter i och laddas upp ;)
så jag kommer kunna använda kameran hejvilt hela veckan :D

Sen skjussade pappa oss till mammsen, här har vi fått ätit riktigt god mat och Erik har lekt massa med Alva som var hur glad som helst över att vi kom! :)
Mysigt har det vart och det är skönt att vara hemma vill jag lova!
I morgon så ska jag upp i tid, Sen så ska vi ner på stan Erik Elin och jag , shoppa och spana lite :) Upp till lägenhetet och se att den fortfarande är vid liv ;)
Senare på eftermiddan ska jag hem till Krillan som ska bjuda på mat i sin nya lya ! :D underbart härligt.

Nu ska jag se på film med Elan, gullhjärtat mitt som är så glad över att jag kommit hem en stund :)
Så Puss och Kram mina hjärtegryn <3

Hihi, jag och Alva i sommras! ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances