Hjem igen ;)

Så nu har jag jobbat klart för idag, så ska jag upp på tidivakt imorgen.
Yes, satt just nu väntar jag på att Sandra ska komma in på msn ;)
Sen ska jag lägga mig med min bok i sänen och läsa tills jag somnar!
skönt det med ibland :)

I morgon ska jag träna direkt efter jobbet tror jag, eller så väntar jag på Carolina och tränar med henne, vet inte riktigt än, skönt att få det överstöökat och bara kunna gå hem och slappna av med. Speciellt eftersom jag jobbar hela fredagen.
Först Comfort på morgonen, tills att jag börjar på Nidarvoll och jobbar tills tio.
Känns skönt att få lite annnat jobb med just nu. Så jag hinner tjäna ihop så mycket jag kan innan vi flyttar hem och drar till Thailand. Bara 40 dagar kvar här nu.. det fick jag reda på när jag köpte mitt busskort igår.. :p haha

Sånn är det!
Hoppas ni mår bra allihopa. Vi höres kanske mer ikväll, annars i morgon!
PussKram på er ^^


Jag vet att du mitt hjärtegryn är super taggad på en sista minuten i maj,
Jag ska göra allt jag kan.
Men du får ta det lite som de kommer.
Jag har upptäckt att det är väldigt mycket jag planerat in..
jag tänker mig aldrig för när jag planerar saker,
och jag måste ha tid att köra och jobba även då. Men jag lovar att jag prioriterar den veckan med dig först!
Jag hoppas verkligen att tiden finns då, och att priserna inte är för höga satt du har råd min puma.
Älskar dig <3

Postat av: Anonym

jajjameen har skickat in meil hoppas det går bra då :D ! <3<3

2009-01-22 ♥ 13:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances