hejsan hejsan

Jag är trött.
Men i kväll blir det jobbing, så ska ta tag i mig själv nu snart tänkte jag minsann.. ^^
Igår var vi i Carro och toms nya lägenhet eller vad man ska säga, Den va skit fin! Verkligen, gud va avundsjuk jag blir, tänk om vi kunde hittat en sånn pärla när vi flyttade hit ?! jaja... :p

Ne men så är det, jenny ska i vart fall till thailand i Mars, och det blir underbart nice! Träffa upp dom där nånstans och partaya, sola o bada med dom :) Inget man tackar nej till.! =)





hahahohohihi :)

Snyygt va, I love it, och världens utsikt har dom med! :D
Ojojoj., Så ska vi bo när vi flytta hit nästa gång , de är en sak som är säkert!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances