hej & godkväll

Snart bär det iväg till arbetet,
känns konstigt att man är ledig hela helgen förutom Frakken..
Tycker inte riktigt om att bege mig i väg halv elva för att vara hemma igen halv fyra typ. det är så få timmar..
vill jobba innan med, så man slipper vara halv trött, men nu har jag sovit en stund på kvällskvisten så nu har jag ny energi ;) haha
Jag har annars inte gjort mycket alls idag!
Pratat lite i telefon under tiden jag vart som mest rastlös, stampade runt här i en timme och ringde runt :p haha
Jag har fått en ny kusin idag! En liten felix, som kom runt fem i morse.. Mysigt! ska åka och träffa honom när jag kommer hem i Mars :)

Och äntligen har jag orkat ladda upp nyårs bilderna på Facebook... haha! bättre sent än aldrig ?
Har även pratat med Jenny, och det visade sig att dom ska till Thailand i mitten av Mars!
Jag blev lycklig.. så vi ska mötas upp när som kommer ;D
Jag länktar som en galning ;p VÄRME, ge mig ge mig! det bästa är nog att vi åker från vintern, till sol och bad, sen kommer vi hem till våren! underbart :)

Ska bli skönt att få vara hemma i sommar, men som sagt så hoppas jag på att få komma hit och bo hos carolina ett par veckor och kankse jobba lite här, så man kan spara ihop till en ny deposition eftersom vi planerar på att flytta hit till nästa höst igen :)
Jaja nog om allt, nu må jag göra mig klart för jobbet ! Att ta hand om fulla människors jackor.... HAHA
Men det var en lugn kväll igår, roligt. Tycker om Solveig som jag jobbar med, det är de som gör att jag stannar kvar :p

Puss & Kraam..




Sommardagarna i Hagaström länktas efter.. ;)

Postat av: Anonym

Jaaa ^^ <3

2009-01-19 ♥ 14:59:20
Blogg: http://sandraskoog89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances