Grattis

GRATTIS KRILLAN ;)

Själv har jag jobbat idag, och ska jobba i kväll med på comfort hotell.
Ångrar mig nu att jag sa ja.. orkar inte ritkigt. :p
Så nu ska jag lägga mig i soffan en stund och se på någon film :)
Börjar inte förns sju, hehe
Puss Kram

jag hoppas du får en härlig dag fastän jag nu lämnat dig hemma själv,
och jag hoppas att du hängde på låset till systemet i morse!
Gör mig inte olycklig ;p haha
Puss på re ^^   <3














haha!
Hörs då ;)


Postat av: Desirée

Taack gumman vad gullig du är :D:D Jag tycker det är jätte mysigt med magen faktiskt, bäbisen sparkar och grejar så mycket nu ! jaa gud vad kul jag ska ta lite bilder, tar ju varje vecka iallafall :D ha det underbart i trondheim nu! Älskar dig vännen, länftar efter dig ! hälsa erik du med - och pallra er hem! ;D pussiss <3

2009-01-15 ♥ 00:10:14
Blogg: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances