Gott nytt år!

Lite irriterad nu,
hade just skrivit ett inlägg och fixat med bilderna så försvinner skiten !? :S
sånnt blir jag less på.
Men provar väl igen då..

Vi var på nyårs fest igår, hos Roger som jobbar på Frakken.
Han bor långt upp på byåsen, och har världens underbaraste utsikt! ut över hela Trondheim!
det går inte att beskriva hur fint det var och tyvärr kunde det nte fångas på kort med våra dåligt kameror..
Jaja, bilder säger mer om kvällen i vart fall, det var roligt! :)


Vi ville inte förstöra vårt vackra arbete med oss själva.... och det toksnöade när vi kom ut!! haha :p

 
TomAre och Carolina pussas, men jag får ingen puss eftersom " aldrig, du har sånnt där skit på läpparna"



Dom här sötnosarna, Aina och Tonje ( som blir skymd av flaskorna..) var jätte gulliga och mötte upp oss för att visa vägen till Roger. Det uppskattades verkligen! :)

 Mysig bild !   =)


Aina och hennes käresta :)


Jag och carro var helt galna med kamerorna måste jag säga,
jag brukar vara det. Men oftast själv, så jag inte blir med på några kort!
men carro är precis likadan som jag så det är skit roligt! ;D


Erik min älskling klädde upp sig litt för min skull :p hehe
Med svartbyxor och en liite finare t.shitr typ, haha. om man kan
förklara det så, han va så fins så i vart fall :)
<3




Nyårs pussen blev med Caroolina,
för Erik var nere på baksidan och smällde raketer...



Sötnosar! :)



Resten av alla bilder efter att jag sorterat dom kommer ut på face :)
Ingen fara men antagligen inte i dag, möjligen i kväll efter jobbet!

Puss hade bra !

Postat av: Desirée

Vilka mysiga bilder gumman, kul att ni hade ett tervligt nyår ;D Du och jag har föressten lika "midje jacka". Har tre sånna i olika färger, visst är de mysiga :D Pussis

2009-01-01 ♥ 18:48:34
Blogg: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances