Godmorgon folkens

Jag klev just upp, så tittade jag ut genom fönstret och det är galet fint väder ute! :D
Jag vet inte vad jag ska göra nu, om jag ska gå ut och gå en sväng, fast det är så jävla halt ute så jag vet inte om det blir så roligt, eller om jag ska ta en tur till gymmet, eller om jag bara ska stanna hemma tills jag börjar kl halv fyra, sitta ute och prata i telefon med dom som är hemma idag :)

Det jag ska göra först  i vart fall att läsa lite bloggar ;)


hihi..
Carolina har bland annat skrämt upp mig om alla lösa hundar som kommer
springa överallt i Thailand! Jag som är så jäkla hundrädd, hur kommer det gå tro..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances