God kvæll gott folk!

Just nu sitter jag på jobbet,
vi ær færdig med allt, det ænda vi væntar på nu ær att få sluta..
Jag får egentligen gå hem før min kæra kollega men jag ska ju på Frakken och jobba med så ska ta bussen direkt hærifrån... Tråkigt
Jag ær skit trøtt och vill bara hem och sova just nu.
Men icke., jobb jobb.. Men det blir vært det om en månad! jag hela sommarn, I know that.

Jenny ær lycklig och glad i alla fall, hon har fått sin biljett till thailand nu :D den 12 Mars landar dom i Bankok.
Blir roligt att møta upp dom dær ! =)

Ja annars så har jag væl int så mye å førtælja er mina vænner och bekanta.
Ska sætta mig och æta lite mer ostkrokar eller lite chocklade.. ;) hihi
finns mycket gott hær i kvæll ^^

Puss Kram Hade bra!


*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances