Fick pulsa hem i snön från jobbet

Haha, jobbigt.
Men det är så fint att jag inte bryr mig så mycket :)
Nu har jag även boka taxi tills i morgon mitti, det går inte bussar förs efter nio på söndagar och vårt tåg går kl 08:20.
Det blir skönt de ! :)
Nu så ska jag bege mig i väg till Frakken, som i går natt var typ helt tomt!
Blir väl antagligen fler folk ikväll, men inte så många eller, ingen som orkar eller har råd att gå ut den här helgen!

Puss&Kram. :D


Jag är så lycklig att jag snart ska få åka hem en sväng ! =D


Träffa den här gullungen! Underbart de med bland allt annat! :D

 

Haha :)

PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances