Ett vinterland!

Glömde att skriva, inatt när jag och Erik gick hem från Frakken, hade det snöat hela dagen och det var så fint ute!
en halvmeter snö överallt. och det var perfekt snö!
Så det var jätte mysigt att gå i natt, och när vi kom hem ställde vi oss och skottade för det behövdes, och man visste ju inte om de skulle börja snö igen och bara blir ännu mera. men i morse när jag kom ut var det så fint så fint :)
Det hade inte kommit mer, men allt som var ligger som ett härligt lager över hela bakgården coh restan av allt här :p
ne nu måste jag äta, sen så ska jag åka och kolla på carros nya lägenhet ;)

Puss hade bra, vi ses i morgon mina vänner ;D
 
   


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances