bokning! :D

YES Sandra och jag ska ringa och boka i dag ;)
jag blir så jävla glad!! :D
det här kommer med all sannolikhet bli skit bra ! inga tvivel alls!
satt nu ska jag äta, ringa, fixa mina jeans som det är hål i.... sen dona lite här hemma innan jag börjar jobba kl 15.
Sen har jag kommit på en roligt grejj som jag ska göra så mycket jag kan innan vi flyttar här ifrån. och det är att filma lite, filma lägenheten, och allt sånnt så man har kvar det ! Jag glömmer jämt att jag kan filma.. :p
Men nu så jäklarna ;D

Hörs litt senare ! :)


På lördag ska vi jobba på Hornmansgården igen, var ett tag sen nu :)
På fredag jobbar jag på comfort hotell. Det börjar ramla in lite från alla
håll och kanter- Roligt de, så hinner man jobba massa innan
vi flyttar så finns det pengar kvar när man kommer hem! Nice ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances