Bilder Bilder

Jag vill att Elin ska höra av sig, logga in på msn och skicka allt jag vill ha just nu .. :p
Har ganska tråkigt.
Är hungrig men för lat för att göra något.
Erik sover och kommer säkerligen göra det dom närmsta timmarna framöver.
Jag sitter och myser i min morgonrock som jag fick i julklapp och duntofflorna..
Tror jag ska göra mig en kopp te i vart fall,
det är inte så överansträngande..
Krillan borde sätte sig vid datan och sluta vara upptagen!!
Ska höra av mig till Carro med tror jag, få se vad dom gör.
Skulle vilja se deras lägenhet och så. Kanske åka ner och ta en fika med henne,
för att se vad som hänt i veckan, eller bara snacka skit om allt och inget.
Sånnt älskar jag, att sitta på fik i timmar, snacka, glo på folk.. :)
Men jag ser ut som ett helvete i dag satt det låter jobbigt att behöva sminka sig och ta på sig kläder.. eh får se. Hon jobbar säkert ändå så! haha

 

 Vi fikade på nya Wayns ? Stavas de så.. jaja ni fattar väl hoppas jag .!
Mysigt fik i vart fall, vi satt på övervåningen i ett hörn. Skönt de med ibalnd ;p

 
Hahaha! vi försökte verkligen ta ett snyggt kort på oss två tillsammans med det gick INTE! men de va kul ;p haha
 Krillans hand som ser missbildad ut... ;)


Nu orkar jag inte mera.
Åter till min kopp te..
Puss & Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances