Yes Box!

Nu har vi städat och packat massa i dag, och jag är just nu svinit trött och vill inte göra något alls!!
Ska nog bara gå och lägga mig tror jag, ska upp och jobba i morgon mitti,
fick jobb onsdag torsdag fredag :)
Ganska härligt tycker jag, Bente ringde från Nidarvoll mitt i min träning, jag tog med mig mobilen för jag visste att om jag lämnade den i skåpet skulle jag ha missade samtal och sen inte få nå jobb när jag ringde upp bara för de redan skulle vara tillsatt, men icke nu :) skönt de.
jaja
ska göra annat nu ! Puss&Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances