Tröttare än någonsin

Godmorgon..
Klaev just upp efter att blivit väckt av ett sms, från Mormor typ tredje dagen irad! haha
Det är roligt att hon kan skriva till mig men jag måste nog lära mig sätta mobilen på ljudlös.
Jag kan inte somna om heller för det känns som att jag inte har tid.
kan sova hur länge som helst om jag gav mig själv lov, men det är inte så härligt de heller..

I går så flyttade Carolina hem, och har lämnat oss här ensamma. hehe.. men vi flyttar hem på söndag så det gör ingenting ;p så får möta upp henne hemma i Sverige. Känns skönt det med!
Jag tror det kommer gå bra jag, inga konstigheter. Vara med nära och kära prata massa skit, mysa runt, käka ute och dricka vin. Det kommer vara helt underbart snuttruskan min :) Så får vi se om det bär av till spanien för dig eller om du stannar hemma en stund?  :)  Det får tiden visa och vad du nu vill hitta på, kanske komma till thailand ;D <3

Jag ska nu dona med mitt, börjar jobba kl tre idag och vet inte om jag ska gå och träna nu eller senare. för jag borde verkligen träna!! ...

Puss på er hörs senare .








Så där min pussgurka!
glöm inte alla don underbara stunderna vi hade ihop alldeles i början :)
Myys mys :) Puss&Kram hjärtat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances