tralala :)

Just nu sitter jag och lägger in massa musik på min Ipod, härlig musik :) myyys haha
I min väntan på Carro,
vaknade kvart i åtta ungefär idag, erik med. det var skönt! Så vi gick upp runt åtta, jag duchade jag gjorde mig klar, det är jätte härligt väder ute så det blir skönt med en promenix in till stan. Kika runt lite & så där..

Igår var den en jätte lugn kväll på jobbet, hade nästan inget att göra, men det kan vara nice ibland med :)
Fick tid att mysa lite med dom gamla i stället ^^
Har bokat spinning i kväll med, har aldrig vart på det så de blir spännande! =)

Pratade lite med mamma & Elin igår med, mamma tror det blir svårt för elin att ta sig hit med lastbil både fram och tillbaka, så det ser inte så ljust ut för henne att komma.. eftersom hon inte vill åka tåg själv. Men jag hoppas!

Nu kom carro, så bye bye ! :)

hihi ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances