Slutt modus!

Sista dagen idag i våran lilla lägenhet..
Imorgon mitti flyttar vi hem!
Sista kvällen på frakken i natt tack och lov! haha
Det är super fint väder ute idag, vi ska snart traska i väg till gymmet, erik ska bara gå med mig en bit på vägen och handla samtidigt. Sen ska jag träna och efter det städa ur skåpet där.. :)
Sen hem och städa allt de sista och packa det absolut sista som jag kan. Allt är nästan färdigt, det känns jätte skönt!

Ska bli så jävla skönt när vi kommer hem i natt från frakken, lägga sig i soffan och sova ett par timmar sen upp och ta ut det sista sätta sig i Harrys bil och åka till tågstationen :D yeey
Ni förstår inte.!
woonderfulll ^^
Yes yes.. nu ska jag väl ta och fixa mig och sen gå i väg på en gång i det underbara vädret :D

Puss på er hörs senare <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances