precis stigt upp ur sängen

och det ända jag ville va att ligga kvar! ..
Nu lagar Erik frukost och jag ska klä på mig snart och gå till jobbet.
Gud va jag önska att jag var ledig idag, då skulle jag legat kvar i sängen hela dan, helt ärligt! För gud va skönt det var.

Men har drömt en massa som vanligt, i natt så var det att huset här brann ner alla kläder allt vi ägen brann upp, och hur det blev med försäkringar och saker hit och dit jag var helt upp stressad, så ringde pappa och sa att jag måste ringa honom från hemtelefonen för nu kommer inte han ha nån mobil mer så annars kan jag inte få tag på honom.
haha vet inte vad det kom ifrån, men det var lite av en kaos dröm i alla fall..

Så nu började jag fundera över hur det skulle bli om det började brinna här?
Vi har ingen egen försäkring, vad skulle hända med allt då?..

jaja, nu så måste jag dona lite! puss och kram =)


I miss you my darling                                                       ......


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances