planer planer

ja herre gud va man ska planera allt för att få tid till det,
men ibland är det ganska roligt med :)

På tisdag nästa vecka ska jág och Carro ha en heldag,
antagligen göra ansikts behandling om det finns tider att boka :) sen bara mysa och gå o träna ihop och litte sånnt :)
Sen vill jag hinna gå ut nån gång med innan vi flyttar hem! Så vi får dansa och ha lite roligt ^^

Nu ska jag ringa lillpuppan min, som jag förövrigt jobbat med ikväll! Det var länge sen, och det var riktigt mysigt
Sen ska jag lägga mig och sova tror jag, läsa lite i min bok som jag fick av mamma, har inte gett den en chans än, så jag måste väl det.. ;p

Puss & God natt på er, hoppas ni mår underbart ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances