Norska melodifestivalen

Jag har jobbat, det har vart lungt och skönt :)
Men ska på dagvakt i morgon, inget jag ser fram emot, men har ju kvällen ledig med erik så det blir härligt. Funderar på att köpa riskräm och mysa :p I love it!!

Har kikat på melodifestivalen i kväll lite halft och fasnade grymt för en låt!
Synd bara att det inte finns ett klipp från programmet än men ni kan titta på det själv sen om ni gillar låten :)
hade dansare ibakrunden som var grynt duktiga!

http://www.youtube.com/watch?v=g00wYHp60ik
Alexander Rybak - Fairytale.
Jätte härlig :)

Nu ska jag städa lite troor jag minnsan, plocka undan mina saker i alla fall ^^
sen ska jag lägga mig och läsa lite, försöker ge boken en ärlig chans. ;)
sen är det puss och god natt folkens !

  
my sweetheart..

Postat av: Emma

ja, visst! :) det tycker jag verkligen! ut och härja loss lite!

2009-02-08 ♥ 01:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances