Morsdag!

Idag är det morsdag här :) Så jag skickade ett sms till mamma min ^^ ringde nu med, och pratade lite med Alva som det var jätte länge sen jag pratade med! och hon blev helt överlycklig när jag sa att vi kommer hem om tre veckor, ropade högt till alla :p Sötnosen min!
Jag har jobbat hela dagen, sen tränat. Jag är så jävla duktig! =)
Fick en tår i ögat idag på jobbet, jag insåg att jag ska lämna alla mina underbara brukare som bor på nidarvoll!
Jag älskar jobbet, trivs som aldrig förr just nu! Alla är så jävla söta! och vem vet hur många som hunnit dött innan vi kommer tillbaka?.. ja jag blev ledsen i allafall.
Jag pressade mig själv till max på gymmet idag vilket jag är grynt nöjd över :) och när jag kom ner i omklädnings rummet gick jag in i Carro, den lilla jäkeln ;) Synd att vi inte tajmade in att träna ihop bara. Men jag ville komma hem så fort som möjligt med, inte gå hem och sen efter en timme till gymmet för då tar det en sånn tid!

Ikväll ska vi kika på Beck och äta popcorn :)
Nu ska vi äta fiskpinnar och popatis.

Så pusspuss vi höres sen ! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances