Kom igen FOLKENS!

haha ;)
Jag har verkligen vaknat på rätt sida idag, jag är på riktigt bra humör, fast jag precis klivit upp.
funderar på att rulla iväg mot gymmet snart, hade inte tänkt träna idag, men nu vill jag de, jogga lite på rullbande & simma, sedan basta och sola! låter väl helt underbart tycker jag, så jag tror nog jag ska det, sa de till erik nu när jag klev upp " sov du älskling jag tror jag ska gå och träna"   "han-nej stanna hemma.." haha :p
Jag vet däremot inte om det blir fler spinning pass för min del, kan inte bestämma mig för om jag gillart eller inte. Det var massa Go Go ;) haha Hon skrek till oss och det var svin hög musik och dämpad belysning, så man svettades så in i helvete! det är skönt att bara köra gärnet, men det var så djävulskt jobbigt! helt ofattbart! Ne får se om man kanske ska boka in nått kortare pass nästa vecka :)

Ne jag måste få i mig något litet innan jag beger mig, annar blir man så skakis efter de gillar jag inte.
Så får vi väl se vart vi hamnar ikväll, säkert  på Frakken ;p haha dom har karioke där to night ;) jag ska inte sjunga, men roligt att höra andra :)
jag har köpt en liten allahjärtansdags present till erik men, vet inte om jag kanske ska ge honom den i dag ? :p haha jag är sämst på att hålla på paket!


Hemma i parken.. Ohh jag länktar till sommaren! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances