Jobbing

Så nu har jag vart flink :)


det har vart underbart att vara ledig i två dagar ! =)

Iförrgår var vi och käkade :)

På vägen hem handlade vi tacos ;p

 Igår var vi ut och gick i skogen ;)
Klädde oss varmt, men man frös ändå lite om händerna och fötterna..
 Fick känna oss lite som turister



Det var riktigt fint faktigst!

Sen satte vi oss ner och käkade tonfiskmackor och drack varm chocklad :)





Sen kom vi ut på ett lite mer öppet plan och fick se en jätte fin utsikt!
Synd bara att man inte får med det med min kamera, men snart kommer ju lillpuppan min hit, och då ska det tas fina kort :)'


Sen gick vi hemöver och donade massa, städade ordentligt överallt och möblerade om.


Carolina kom förbi och hämtade lite av sina saker, en resväska plus 8 jackor som var kvar...
Sen finns det mer att hämta, som hon kommer för att ta sen.. ;) haha Snuttruskan


jag och Erik satt och och såg på film och mös med tacos ^^
 Haha ;)

Vi avslutade kvällen med Plockepinn.. ;p
Erik räknar hur mycket alla är värda ihop, för vare gång vi spelade blev resultatet olika. ! haha


Så där ja!
Nu ska jag stressa lite och gå till jobbet på halkbanan här utanför!

Hade bra, Puss&Kram! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances