Jobbar på Nidarvoll!

Godmorgon folkens!
Nu ska jag bege mig ut i kylan snart och jobba dag.
Känns som en evighet sen jag väcktes av klockan här hemma och behövde ta mig upp själv och gå till jobbet.
Jag är trött.. ingen morgon människa.. :p Men men.
Skönt att jag fick lite jobb i alla fall!
Imorgon kväll, och fredags dag. Hoppas att Carolina vill gå ut på fredag kvällen! skulle vara så jävla roligt :D
Jaja, nu ska jag dricka en kopp te innan jag beger mig iväg.

Hade så bra! pusspuss


... ;)

Postat av: Emma

haha, en sån där katt har jag hemma nu :D

2009-02-25 ♥ 10:40:55
Blogg: http://emmafilosoferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances