Jahapp?

Skulle upp tidigt men det blev senare än vanligt nästan,
gud va trött jag är. Så det blir inge gå tidigare till jobbet fastän jag borde gjort det..
Jaja, i dag är min sista vakt på Nidarvoll innan vi flyttar hem och åker till Thailand :D
Inatt blir det Frakken.. imorgon med, och det orkar jag egentligen inte! är så less på det just nu så jag kan spy!

Äh, nu ska jag göra mig klar och gå till jobbet :)
Puss & Kram.

Postat av: * Desireej - blivande mamma. *

gumman dåå! :D jaaa kom hem nu , läste ditt förra inlägg och du verkar inte ha någon ork kvar - så kom hem så ska jag pyssla om dig ;D pusssis älsk<3

2009-02-27 ♥ 11:26:01
Blogg: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances