Hungrig!

Nu är jag hemma igen, hungrig som ett svin!
Så nu ska vi äta soppa, ägg och mackor ^^
Har även bestämt oss för att gå ut och käka på brukbar (antagligen) ikväll, sen gå till en annan pianobar i stan och kika läget där, sedan blir det Frakken :) mysigt att sitta på pianobaren där, och där är det största sannolikhet att man träffa några man känner :p haha

Ska upp till Marry och Harry efter vi käkat med, för det är en som vill hyra lägenheten efter oss, så dom undrar när det passa oss att visa upp den :)
Har även vart förbi Nidarvoll och frågat om anställnings bevis så jag får med det hem, skulle bli hemskickat till mamma efter vi flyttat så jag får med alla timmarna mina, ska även fråga Bente helle Hege om dom vill vara min referans :)
Borde ringa eller gå till comfort och höra om anställningsbevis och referans därefrån med, bra att ha!

Ne nu måste jag klä på mig och hjälpa till med maten =)

Pusskram på er !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances