Hoho ! :)

Nu har jag vaknat, men inte för att jag ville gå upp egentligen men det är skönt nu när man är uppe :)
Vi ska ut och gå en lång promenad och ta med oss frukost och varm chocklad om vi lyckas med det!
klä på oss varmt och se lite av byn här innan vi flyttar hem ;p
Ska bli mysigt!

Igår var vi ut och käkade på solsidan, det var härligt. Kom till ett jätte mysigt ställe, så beställde vi chees burgare med pommes, och en varsin heineken, det blev inte mer än 200 var så det var inte så farligt, och gud så gott det var! :)
Sen var vi och kikade lite i gallerian där och köpte sedan med oss tacos hem som vi ska äta i kväll.
Dom ringde från Nidarvoll och ville att jag skulle jobba i kväll, men jag ska tyvärr.. jag kan inte ikväll.
jag ska jobba resten av veckan satt ikväll ska jag vara ledig :)

Så nu ska  jag se till att Erik vaknar ordentligt! och att vi kommer iväg snart.
Puss på er vi hörs lite senare :)


 


Postat av: Elin

weehijj, klara är på! nu ska jag prata med mamma om lastbilen!vi kommer inte åka tåg hem med er, utan vi kommer åka lastbil dit och hem! kul va? :D:D

2009-02-03 ♥ 13:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances