Hela helgen med jobbing

Godmorgon allesammens :)
Igår somnade jag kl halv elva ungefär,
och vaknade kl elva idag. då är man trött!
Nu har jag suttit och lagt in alla bilderna från i helgen,
och gud va lång den kan kännas när man har kort på allt!
Men ändå har den gått skit fort.

Yes
I torsdags sov jag hos Carro.
Så på fredagen vaknade vi runt tio och myste lite :)

Carolina gjorde smootih jätte goda! :)
 
Sen gick vi till gymmet för att träna oss lite innan arbetet !

 Fint var det men jäkligt slaskigt!!

 
Erik kom förbi Nidarvoll på kvällen för att lämna mitt busskort, eftersom jag glömt det i all min hast :p

Vi drog i väg till jobb på frakken, jag och carro traskade in till stan, då var det inte så slaskigt :) Erik tog bussen skulle bara in och kika lite, han var ledig :)

 Erik blev lite förfriskad och lycklig på kvälls kvisten och kom med en ros till mig där jag stod i garderoben.. ^^

Vi sov efter vårt nattliga arbete men kom upp runt tolv på lördagen och begav oss åretigen till gymmet, sedan jobbet på nidarvoll igen.
Mot kvällningen bäddade vi i ordning sängarna vi skulle få sova ett par timmar i. Alla tyckte det såg jätte härligt ut! haha
Dom är så mycket lättsammare här! herre gud, aldrig i livet att jag skulle få sova på nå ålderdomshem i sverige bara för att eller komma och ringa på kl 4 på morgonen till natt vakten, inte stor chans, därför älskar jag de här =)

 Så vi myste till oss i vakt rummet :)

 Sen Frakken igen! .

Haha sen blev det sovtajm!
Efter att ha gått i en halv meter snöslask så skor och strumpor var pissblöta! var vi ganska trött och somnade fort,
Men inte så långt efter ringde klockan igen..
Jag måste i alla fall erkänna att det var skit mysigt att komma upp på jobbet, ta på sig jobbarkläderna och värma lite gröt, göra sig klar och dona. Jag skulle hellre jobba til  10-15 dagar i sträck och bo på jobbet ! fan va härligt, i alla fall där för alla nästan. är så himla söta! :D

 hihi ^^
 Efter dagens arbete på söndan, så begav vi oss för att gymma.
En halvtimme på löpbandet och 15 min styrka. Man kan tro att jag borde vara fit just nu.jag tycker att jag borde vara det sjävl!! men det är de som är så jävla tråkigt med att träna sig  fit, det ger inte resultat förns långt efter!! haha jag som jämt och ständigt vill ha snabba resultat av allt som händer och sker omkring mig. men men, jag väntar och ser :)

När jag kom hem igår var jag inte lika sliten som jag trott, men ändå trött. Erik och kag kikade på film. Patrik 1,5. Faktisgt en bra film, för att vara svensk.
sen så tog han bussen in till stan  över tio, och då somnade jag. Hoppas han hade roligt igår i vart fall.
Han var väldi på lyse när han kom hem i vart fall ;) får se om han vaknar till liv snart, sötnosen min.. =)

Jaja, då har ni sett allt om min helg och lite mera :)
Nu ska jag dona med mitt.
Ska nog städa en del och kanske börja packa lite till, jag vet inte riktigt.

En jävla synd att du inte kommer Elin, det hade vart så fruktansvärt mysigt! <3 Pusspuss !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances