Hej hopp!

Jag låter nog lite piggare än vad jag egentligen är just nu.. :p
Haha, ska väl ta och göra mig klart nu snart sen bege mig ut i kylan.. ! burrr
Sista timmen i sängen har jag vaknat om vart annat och vart pigg/trött omvartannat.. men vägrat gått upp! kan inte gå upp för tidigt då har jag ingenting att göra.. :p
Jobbar till halv fyra, sen ska jag träna direkt efteråt, tror elexia har öppet till i vart fall sex..?
Sen hem och slänga mig i soffan och ligga där hela kvällen!
Erik är i alla fall ledig i natt :) skönt, han har jobbat varje natt nu sens i onsdags, härligt att få ha honom  hemma lite och slippa sova ensam.

Jaja, GÄSP! herre gud, dags för lite frukost nu! Puss :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances