Hallojs

Snart ska ajg i väg till jobbet igen, Carro jobbar ikväll med, så det blir mysigt!
Men inte på samma avdelning tror jag.

Jag har precis kommit hem från gymmet, tre timmar tog det mig från att jag lämnade huset och kom hit igen,
det tar typ en halvtimme att gå, i allafall när det snöar och är glas halt!
Sen så tränade jag vä i 45 min... :p haha
resten av tiden så myste jag bara, simmade lite, bastade och solade :)
Skönt att bara ta det lungt och skönt ibland med.

Nu så håller jag på att koka ägg, vilket jag inte är så duktig på fastän det ska vara så lätT! så får jag dom aldrig som jag vill, ska äta lite sallade och sen gå och hälsa på Erik som står på Ica i dag och delat ut snittar ;P
´Nå kycklning pålägg, så ska väl köpt nått av honom med ;)

Puss på er Vi höres kanske senare :)


ha så roligt pappa på kryssningen ! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances