Hallojs.

Nu slog jag upp ögonen, tittade på klockan och insåg att den var halv tolv   fan ochså jag som ville sova länge..  så nu bär det av till gymmet snart med Carolina min pina, så ska det tränas innan arbetet.
Sedan blir det frakken i natt igen, och i morgon mitti Nidarvoll, så vi ska minnsann sova på nidarvoll inatt, eller dom få timmarna som vi ska sova.. skönare så än att behöva gå hem och upp och dit, så är det bara traska upp och käka lite frukost sen börja jobba ;p
haha blir roligt de... hoppas jag^^

Igår var Erik ledig, och kom ut på frakken.
Han hade det riktigt trevligt,sprang omkring med Rai (hur det nu stavas) var på Rikz! (hur nu det stavas ;) haha
JAG VILL OCHSÅ DIT!! så nu planerar jag att ta ledigt från frakken nästa fredag så att jag och Carro kan gå dit och dansa!
annars så hinner jag inte med det, och jag har verkligen bara hört bra saker om det stället.!
Så hoppas det, vill verkligen.

Ne nu ska jag dricka min sista shake ;)
Yes I know Katja, men dom är jäkligt goda och det är ett steg i rätt riktning!
Puss <3






Bilder från min och Carros mys/spa dag :)
Resultatet blev ju inte de bästa eftersom vi va på en skola och gjorde det.
Men det var mysigt ändå!
Snuttan min <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances