Hallojs !

Nu har jag pratat i telefonen med min älskade Sandra i en timme, och det var härligt :)
Även om det var mestadels jag som drömde mig i väg och pratade massvis så var der roligt att få prata med henne, saknar den männsikan så fruktansvärt så ni kan inte tänka er..
Ska bli skönt att komma hem en sväng snart och dona runt lite ^^ Myyysigt! :D:D

Nu ska jag lägga mig och läsa lite sen sova, kommer somna som en sten är jätte trött.!
Imorgon tror jag att Erik o jag ska ut en sväng :) vet inte vart, men gå ut och dricka lite och roa oss ;)
Får se vad det blir.
Puss på er är för trött för att skriva! :p

 haha Hur fan kan man se ut? ;)

Postat av: Anonym

Du kanske kan ringa mig senare ringde telenr mobilen men fick inta tag på dig. Älska ! <3

2009-02-13 ♥ 16:54:26
Blogg: http://sandraskoog89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances