FYFAN

Jag har gjort min livs största tabbe!
Ikväll nu när vi satt och väntade på nattvakten så kom det ingen...
Så vi ringde upp hon som skulle komma..
och det visade sig att hon ringt och sagt att hon inte skulle jobba.. TILL MIG!
men JAG hade glömt skriva det i vaktboken så det kom ingen jävla natt vakt som kunde dela medecin pga mig !!
När jag fick samtalet så sa jag till den jag jobbade med, kommer inte ihåg vem, att hon som skulle jobba natt inatt inte kunde komma pga sina orsaker, och frågade vad jag skulle göra då osv. Personen i fråga sa att vi skulle komma ihåg att skriva det i vaktboken bara så var det ingen fara!
Men jag GLÖMDE TOLTALT bort det. Fyfan jag känner mig som en hämsk människa så just nu fungerar inte min hjärna.. Skulle ringt Carro och mamma när jag kom hem men det har jag ichså GLÖMT.
ursh, så här konstigt dåligt har jag aldrig mått, riktigt ångest!
Sånnt här får inte hända enligt mig, speciellt när jag inte kan göra nått åt saken.
om jag hade kunat stanna och hjälpt dom så hade jag gjort det, men det var en medecinutdelare som saknades inte en vikarie som mig.. :/
Ne .. jag måste försöka sova nu.
Ska upp tidigt imorogn och gå till jobbet, min sista vakt.
Ska gå tidigare och hjälpa till med morgonställen har jag tänkt mig...
Känner mig verkligen som en hämsk människa!

GODNATT


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances