fri som en fågel friii som en fågel , lalalala

hihi
har jag just gått upp och ska snart byta om och halka i väg till gymmet.
Sen så ska vi åka ner på stan jag och sötnosen min, han ska säga upp sig från adeko så det inte blir nå strul. :)
Sen blir det väl till att fika, men jag har inga pengar! På fredags får jag lön från Frakken hoppas jag för just nu har jag väl 50 spänn på kortet, fast erik är skyldig med 75 med ^^ så det kan jag fika för :)

Ne nu måste jag bege mig om jag ska hinna med allt som jag vill :) Puss Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances