Frakken..

Nu så är allt ordnat och klart :)
Väskorna är uppburna till Harrys bil och lägenheten skinande ren ;p
Känns jobbigt att se sängen obäddad och veta att man inte får sova ordentligt inatt.
Jag ska lägga mig på soffan och sova ett par timmar när vi kommer hem inatt,
och harry o mary ska bjuda på frukost kl sju i morgon mitti, men jag vet inte  även fast det är väldigt gulligt av dom!)
om jag orkar gå upp tidigare för att äta med dom.. Tror jag sover så länge jag kan och gör mig klar sen och bara åker med dom till tågstationen, erik brydde sig inte om han fick gå upp själv och äta med dom. Får se hur pigg jag är i morgon :)

Rensade mitt skåp på elexia med, men var för lat för att träna men ångrade mig stort när jag var där och erik satt o väntade på mig, då kunde jag inte träna för han vägrade gå hem själv, och jag hade ju lovat.. men jag få se til att träna nå med elin i veckan så jag inte misster allt mitt hårda arbete.... ;p haha

Nope nu ska jag bege mig :)

Puss!   ses imorgon pussgurkor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances