En jacka..

Godmorgon folkens!
Jag har just sitigt upp, igår var det en slapp dag. Men i dag ska jag minnsan se till att göra saken! ;)
Ska börja med att gå i väg och träna nu, sen blev det jobbing i kväll tre till tio, dom ringde precis från nidarvoll! yeey, nu blev jag lycklig satt nu måste jag kanske planera lite bättre med träningen..
Ville åka ner på stan och köpa mig en jacka med idag, men nu blev inte det av . Kan göra deet i morgon :)
Har hittat jätte många fina, och det är rea överallt :) får se hur jag gör.

Puss på er hörs senare :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances