Elin Frances

Godmorgon gott folk!
Idag är det grått och tråkigt ute.
De sägs att det ska snöa, men vad vet jag.
Igår regnade det.. Och jag ramlade åt helvete på väg till gymmet, vilket jag inte hoppas på att göra idag!
Jag har ont i armarna och ryggen idag, vet egentligen inte varför, men börjar få mina aningar om att jag jobbade igår, och hade därinnan var ledig några dagar! Så säkert träningsverk från jobbet, haha Ont gör det i vart fall och de är inte så roligt nej.

Annars så vet jag ingenting om idag och vad som händer och sker. Tråkigt
Just nu sitter och och dricker en herbalife shake, det ska göra så man mår bättre. :)
och helt ärligt tror jag att det fungerar! Sen om det är på ren inbillning eller shakens inverkan skiter jag i för bättre det mår jag i alla fall :) men nu är den nästan slut, det är inte lika roligt, vi får köpa oss en till när vi kommer hem. Eller en varsinn, Erik dricker med, men nu så har han avstått så att jag skulle få prova den ordentligt, gullhjärtat mitt. Och jag ska fortsätta dricka den här. Vanilj har jag som smak, och det är så jävla gott. speciellt med en banan till ^^

Jag började packa min väska i förrgår, för att se hur mycket som ska med hem,
och det kommer bli en del ja.. men vi har mycket att packa i så det går bra :)
Harry och Marry har även sagt att dom kommer skjussa oss till tågstationen.
Väldigt snällt av dom! Men Marry tyckte tåget gick lite väl tidigt ;p

Elin my love, jag ska komma ihåg att ringa i dag :)
Det blir väl inge Norge för er del som de ser ut.
Tycker fortfarande att du ska ta tåget..
Och om inte så ses vi i alla fall väldigt snart!! :)
Älskar dig <3


Postat av: Katja

Tänkte på det här med Herbalife shaken. Så länge du röker, så finns det ju ingen anledning till att lägga pengarna på såna!! Börja i rätt ände i stället. Sluta rök. Så ska du se att du inte behöver något annat för att må bra!!! Nu har elaka faster talat!! Ha ha :-D Må så gott. Kram!

2009-02-19 ♥ 16:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances