Blahitbladit

Nu ska jag sova,
hittat en ny grejj ( eller kanske inte är så ny men jag är seg av mig.) på face, har irriterat mig på att folk svarar på massa frågor om mig, så ska man tillåta nå skit som man antagligen inte kommer gilla sen, men jag gjorde det nu då, och det är ganska roligt att sitta och svara på vad man tror andra skulle göra/gjort och allt möjligt, för att själv få silvermynt och se vilka som svarat vad, meningslöst egentligen, men va fan. ^^

Idag så har jag serverat tre sällskap lunch, stressigt men ändå roligt :)
Sen jobbat på Nidarvoll och myst med tanterna! Haha vilka sötnosar dom kan vara jag blir så lycklig, konstigt de där, gick omkring och var glad på slutat av jobbet, dom kramade om mig och tyckte jag var så snäll och allt, klart man blir glad!
 så jag är inte lika trött som jag trodde.
Blev frågad om att jobba på frakken i helgen, men nej tack. Orkar inte jobba dygnet runt.

Så puss på er då. sov gott eller festa lungt jag vet inte vad ni håller på med ;)



Postat av: victoria

Jag utmanar dig ;)

http://victoriabostrom.blogg.se/?tmp=07193153

2009-02-07 ♥ 19:33:28
Blogg: http://victoriabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances