15:30

Då börjar jag i dag, skit härligt!
Så jag ska snart göra mig i ordning, väcka erik och sen ska vi åka ner på stan, har lite saker som ska göras. :)
Ska ringa elin nu med snart och se om hon är vaken än ;) min puppa, som snart kommer hit om allt går som planerat!!
Gud va roligt, tiden har gått så fort, nu har vi bott här i ett halv år, det känns då inte som så. och om ´bara tre veckor är vi hemma igen, och har flyttat från vår underbara lilla källarboning.
Vi kommer med all sannolikhet inte få det lika bra nästa gång vi flyttar! hemtelefon som vi kan ringa hem GRATIS med, skjuss runt hela byn hit och dit av harry och marry! vi har internet tv och allt de ingår i hyram , inte betalat någon el räkning än, efter som vi hjälpt till lite med veden här utan för och erik åkte i väg och hjälpte harry med något. Helt sjuk bra har vi det. tror inte man kommer fatta det förns vi kommer hit igen och till en tom lägenhet som vi ska bo i typ... ;p

Ne nu drog det iväg med skrivandet, måste kila ;)

Pusskram!


vilken jäkla sötnos! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances